Jak reklamovat

Pokud jste obdržel(a) vadné zboží a chcete ho reklamovat, není s tím žádný problém. Rádi Vám s tím pomůžeme.

  1. Zboží odesílejte poštou Kvalitně zabalte zboží a zašlete jej klasickou poštou na adresu našeho sídla Horní 1457/59, Ostrava - Hrabůvka 700 30. Upozorňujeme, že reklamované zboží prosíme odesílat pouze skrze Českou poštu, jelikož zaslání skrze jiné dopravce může komplikovat proces reklamace.

  2. Přiložte ke zboží fakturu a reklamační formulář ke zboží prosíme přiložte fakturu o koupi a vyplněný reklamační formulář. Formulář by měl být vyplněný celý a obsahovat podrobný popis závady produktu. Popis závady jako "nefunguje" se nebere jako dostatečný a reklamace může být zamítnuta.

Velice si vážíme našich zákazníků a pokud máte jakýkoli problém nebo otázku, neváhejte nás kontaktovat na emailu chytre-vychytavky@outlook.cz nebo zavolat na telefonní číslo +420 734 100 463. Rádi Vám pomůžeme.